Reklama polega na kreowaniu wśród odbiorców takich doświadczeń, które sprawiają, że chcą współdziałać z Twoją marką. Im lepiej rozumiesz to, kim są Twoi klienci i czego oczekują od swojej marki, tym lepiej Twoja reklama będzie w stanie odpowiedzieć na ich pragnienia i potrzeby.
Kluczem do stworzenia skutecznej reklamy jest zrozumienie, co sprawia, że Twoja marka różni się od innych firm działających w tej samej branży. Co sprawia, że wyróżnia się? Jakie problemy rozwiązuje?
Reklama powinna skupić się na tych rzeczach, ponieważ stanowią one rdzeń tego, co czyni Twoją firmę wyjątkową.
Jeśli zaczynasz nowy biznes lub też planujesz rebranding istniejącego, musisz zbudować silną tożsamość swojej marki. Oznacza to zdefiniowanie, kim jesteś, co robisz i dlaczego ludzie powinni dbać o to wszystko w kilku słowach.
Stwórz reklamę, która wyróżnia się od reszty. Musisz stworzyć komunikat, który sprawia, że ludzie zatrzymają się i zwrócą na niego uwagę. Tego typu komunikat jest ważny zarówno w przypadku reklamy online, jak i billboardów reklamowych, takich jak reklama w tramwajach poznań. Bądź odważny – tylko w ten sposób Twoja reklama będzie miała szansę zostać zauważona.
Upewnij się, że Twoja nazwa jest łatwa do zapamiętania przez klientów. Jeśli masz problemy z zapamiętaniem nazwy swojej firmy lub produktu, wyobraź sobie, jak trudno będzie dla kogoś innego! Zadbaj o chwytliwą nazwę lub logo, aby ludzie kojarzyli Twoją markę i pamiętali, jakie wartości reprezentuje.