Sposoby na niedobory witamin – jak je uzupełnić?

Codzienne dostarczenie do organizmu odpowiedniej dawki witamin i minerałów jest niezbędne dla jego prawidłowego funkcjonowania. Nie jest też przy tym wcale proste. Nawet zbilansowana i zróżnicowana dieta nie jest w stanie dać gwarancji, że nie wystąpią żadne niedobory. Sprawdźmy zatem co zrobić, żeby uzupełnić witaminy oraz cieszyć się dobrym zdrowiem.

Warzywa i owoce – jedz ich jak najwięcej

Chcąc cieszyć się jak najlepszym samopoczuciem, nie ma lepszego sposobu niż zadbanie o swoją dietę. Powinna ona obfitować w możliwie największą ilość świeżych warzyw i owoców. Zgodnie ze współczesnymi zaleceniami dietetyków oraz lekarzy, należy spożywać co najmniej pięć ich porcji dziennie – z przewagą warzyw. Trzeba też pamiętać, że część witamin rozpuszcza się w tłuszczach – do surówki najlepiej więc dodawać dobrej jakość olej lub oliwę z oliwek. Na przyswajanie witamin ma wpływ również wiele innych czynników i często okazuje się, że nawet pilnując swojego sposobu odżywiania, posiada się znaczne niedobory. A mogą one przyczyniać się z kolei do rozwoju wielu groźnych chorób.

Naturalne suplementy wzmocnią i dodadzą energii

Znakomitym wsparciem zbilansowanej diety mogą być suplementy. Mogą, ponieważ wszystko zależy od ich rodzaju i składu. Najlepszym wyborem są naturalne, roślinne ekstrakty, jak np. mleczko pszczele czy żeńszeń. Są one prawdziwą skarbnicą dobrze przyswajalnych witamin i minerałów. Można znaleźć je np. w sklepie dostępnym pod adresem https://ginseng.com.pl/. Regularne przyjmowanie takich suplementów pomoże zadbać o zdrowie i jak najlepszą kondycję całego organizmu. Wzmocni się m.in. nasza odporność oraz zyskamy całe mnóstwo energii.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

osiemnaście − 4 =