Sposoby na niedobory witamin – jak je uzupełnić?

Codzienne dostarczenie do organizmu odpowiedniej dawki witamin i minerałów jest niezbędne dla jego prawidłowego funkcjonowania. Nie jest też przy tym wcale proste. Nawet zbilansowana i zróżnicowana dieta nie jest w stanie dać gwarancji, że nie wystąpią żadne niedobory. Sprawdźmy zatem co zrobić, żeby uzupełnić witaminy oraz cieszyć się dobrym zdrowiem.

Warzywa i owoce – jedz ich jak najwięcej

Chcąc cieszyć się jak najlepszym samopoczuciem, nie ma lepszego sposobu niż zadbanie o swoją dietę. Powinna ona obfitować w możliwie największą ilość świeżych warzyw i owoców. Zgodnie ze współczesnymi zaleceniami dietetyków oraz lekarzy, należy spożywać co najmniej pięć ich porcji dziennie – z przewagą warzyw. Trzeba też pamiętać, że część witamin rozpuszcza się w tłuszczach – do surówki najlepiej więc dodawać dobrej jakość olej lub oliwę z oliwek. Na przyswajanie witamin ma wpływ również wiele innych czynników i często okazuje się, że nawet pilnując swojego sposobu odżywiania, posiada się znaczne niedobory. A mogą one przyczyniać się z kolei do rozwoju wielu groźnych chorób.

Naturalne suplementy wzmocnią i dodadzą energii

Znakomitym wsparciem zbilansowanej diety mogą być suplementy. Mogą, ponieważ wszystko zależy od ich rodzaju i składu. Najlepszym wyborem są naturalne, roślinne ekstrakty, jak np. mleczko pszczele czy żeńszeń. Są one prawdziwą skarbnicą dobrze przyswajalnych witamin i minerałów. Można znaleźć je np. w sklepie dostępnym pod adresem https://ginseng.com.pl/. Regularne przyjmowanie takich suplementów pomoże zadbać o zdrowie i jak najlepszą kondycję całego organizmu. Wzmocni się m.in. nasza odporność oraz zyskamy całe mnóstwo energii.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

11 − 9 =