Targi branżowe są idealną okazją do wypromowania swojej firmy. Jednakże mnogość stanowisk oraz ogólny zamęt panujący w miejscach odbywania się tego typu imprez, sprawiają, że nawet najciekawszy biznes może pozostać niezauważony. Oto kilka sprawdzonych sposobów na to, jak wyróżnić się z tłumu na targach.
Niestety, podczas targów nie da się zaprezentować całej oferty firmy. Musisz postawić na jedną lub dwie rzeczy, które chcesz wypromować. Może być to Twój produkt flagowy, usługa, która jest Twoją specjalnością. Jest to dobre wyjście dla firm rozwijających się. Jeśli natomiast masz już za sobą kilka lub kilkanaście prezentacji na tragach, postaw na zareklamowanie nowego produktu. Zaprezentuj jego działanie lub wszystkie zalety Twojej oferty.
Najważniejszym aspektem jest oczywiście stanowisko. Nawet najlepsze produkty wystawione w niechlujny sposób, na krzywym blacie, będą wydawać się nieatrakcyjne. Na targach branżowych najlepiej sprawdzają się dwa rodzaje budowania stanowiska. Trybunka konferencyjna nie tylko zapewnia stabilne podłoże, ale także pozwala ładnie wyeksponować produkty. Oferta prezentowana na takiej trybunce będzie wyglądać elegancko i profesjonalnie. Nie zajmują one wiele miejsca, dlatego, nie potrzebujesz wynajmować dużej przestrzeni. Jednak trybunka pozwoli Ci przykuć uwagę uczestników. Praktycznym gadżetem są również stojaki z pleksi. Ulotki i katalogi są w nich ułożone w schludny i przejrzysty sposób. Jest to kluczowa kwestia, ponieważ większość uczestników targów narzeka właśnie na małą dostępność materiałów promocyjnych. Ponadto mamy do wyboru mnóstwo różnych rodzajów stojaków z pleksi, dzięki czemu możemy urządzić nasze stanowisko w dowolny sposób.
Pamiętaj, że najważniejszy jest uśmiech i kontakt z klientem. Odpowiadaj na wszystkie pytania i rozwiewaj wątpliwości. Możesz także zatrudnić hostessy, które przyciągną do Twoje stanowiska zainteresowanych i przedstawią Twoją firmę.