Dlaczego warto zainwestować w swoim sklepie w materiały reklamowe z branży POZ

Dlaczego warto zainwestować w swoim sklepie w materiały reklamowe z branży POZ
sposob-na
Człowiek i styl
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Wiele sklepów i innych punktów sprzedażowych obniża ceny towarów w celu skłonienia klientów do ich zakupu. Działanie to jest korzystne jedynie na krótką metę, ponieważ z czasem prowadzi zazwyczaj do dużych strat finansowych. Znacznie bardziej rozsądnym rozwiązaniem jest zainwestowanie w materiały marketingowe typu POS. W tej kategorii mieszczą się m.in. ekspozytory reklamowe w formie standów, stojaki, maszty, flagi, kioski multimedialne, potykacze, tablice kredowe, toppery, wobblery czy makiety.

Duża skuteczność, a jednocześnie niski koszt

Materiały POS (z ang. point of sale) znakomicie wspomagają stacjonarną sprzedaż rozmaitych produktów, np. sprzętów elektronicznych, artykułów spożywczych i higienicznych czy zabawek dla dzieci. Ich kluczową zaletą jest to, że pozwalają w atrakcyjny sposób wyeksponować towar, tak aby zainteresować nim potencjalnych klientów. Rezultatem jest bardzo często podjęcie przez konsumenta decyzji zakupowej na gorąco, czyli pod wpływem nagłego impulsu (wyłącznie w oparciu o walory wizualne i przekaz marketingowy konkretnej konstrukcji). W ostatnich latach niezwykle dużą popularnością cieszą się zwłaszcza ecostandy – rozbudowane stojaki produkowane z naturalnych materiałów biodegradowalnych (np. drewna lub makulatury). Ustawia się je przeważnie przed wejściem do placówki handlowej, w najważniejszych przejściach lub bezpośrednio przy stanowisku kasowym. To miejsca doskonale widoczne, a dzięki temu skuteczność wyraźnie wzrasta. Dodajmy, że omawiane nośniki reklamy są stosunkowo tanie i idealnie wręcz nadają się do eksponowania towarów objętych wyprzedażą oraz stanowiących wizytówkę sklepu.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Mosiądz i mleczne szkło – kilka słów o modzie na styl retro
Mosiądz i mleczne szkło – kilka słów o modzie na styl retro
Właściwie w każdej dziedzinie życia, w której mamy do czynienia z designem i sztuką użytkową, natknąć się możemy na różne […]
Jak wycenia się wartość samochodu zabytkowego?
Jak wycenia się wartość samochodu zabytkowego?
Za samochód zabytkowy uznaje się pojazd mający co najmniej 30 lat, a także posiadający minimum 75% oryginalnych komponentów. Właściciele tego […]
Ostatnie wpisy