Jak się zdrowo odżywiać?

Zdrowe odżywianie, choć może się wydawać trudne, tak w rzeczywistości takim nie jest. Wystarczy, by weszło nam w krew kilka zasad związanych z tym, co jeść, a czego unikać. Przede wszystkim zacząć należy od śniadań — to podstawowy posiłek, a unikając go, robi się duży błąd. Śniadanie może być obfite — nie bójmy się nadmiaru kalorii, bo i tak spalimy je w ciągu dnia. Co innego kolacja. Ta z kolei powinna być lekkostrawna, bo przed końcem dnia organizm nie zdąży strawić pokarmu, przez co będzie nam się zdecydowanie gorzej spało. Poza tym, kalorie zjedzone wieczorem nie ulegają już spalaniu, a najczęściej odkładają się w naszej tkance tłuszczowej. Jeśli chcemy jeść regularne posiłki, dobrze jest się zainteresować cateringiem dietetycznym. Dzięki niemu zostaną nam dostarczone potrawy, jakie lubimy, a które nie zawierają niezdrowych składników.

Owoce i warzywa

Podstawą zdrowej diety są owoce i warzywa. Te pierwsze powinniśmy jeść głównie do południa, bo wtedy witaminy w nich zawarte są najlepiej przyswajalne. Z warzywami jest nieco inaczej. Bez obaw można je spożywać właściwie przez cały dzień. Najlepiej, by były obecne w każdym posiłku. Sprawdzą się znakomicie zarówno jako drugie śniadanie, dodatek do obiadu, czy nawet samodzielna kolacja! Jeżeli nie wiemy, jak ułożyć nasz jadłospis, skorzystajmy z usług cateringu dietetycznego w Pruszkowie. Dzięki takim firmom zostanie nam dostarczone idealnie zbilansowane jedzenie. Nie będziemy musieli też martwić się o kupowanie gotowych produktów w sklepie.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

20 − szesnaście =